Jag vet inte om det här är bakishumor eller om det verkligen är roligt på riktigt. Hur som helst så skrattade jag så jag grät när jag såg det här när jag låg och halvsov i soffan tidigare idag. Spana in tjejen som helt oväntat hoppar upp på studsmattan och jaa.. se själva:
Jag älskar henne! Om ni ser henne, säg till mig - jag ska adoptera henne.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar