WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
tisdag 5 februari 2008
Seinfield
Antingen har jag inte insett förut hur bra den serien är, eller så är
Seinfield
sjukt underskattat. Det är på tv:n nu så jag tänker inte skriva.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar