onsdag 6 februari 2008

Det här med att vara tjock...



Tjocka barn - Kan vi annat än älska dom?



Tjocka kvinnor - Vågar vi annat än älska dom?



Tjocka katter - Finns det något bättre?

Inga kommentarer: