WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
onsdag 6 februari 2008
Det här med att vara tjock...
Tjocka barn
- Kan vi annat än älska dom?
Tjocka kvinnor
- Vågar vi annat än älska dom?
Tjocka katter
- Finns det något bättre?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar