WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
tisdag 19 februari 2008
Jag är irriterad!
Jag har något i ögat!! Det är
fett
irriterande!! Jag får inte bort det och jag har kollat i spegeln men kan inte se vad det är. Snart går jag ballistic!! Jag tror att jag utnämner det till
dagens hatobjekt
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar