tisdag 19 februari 2008

Jag är irriterad!

Jag har något i ögat!! Det är fett irriterande!! Jag får inte bort det och jag har kollat i spegeln men kan inte se vad det är. Snart går jag ballistic!! Jag tror att jag utnämner det till dagens hatobjekt.

Inga kommentarer: