tisdag 12 februari 2008

Det ryktas...

Det ryktas att tjejen i receptionen var sen igårmorse för att hon hade blivit biten av sin hund. När jag kom till jobbet den här morgonen hörde jag hur hon med en mycket uppgiven röst berättade: "Jaa, och när jag skulle klappa henne och säga Hejdå så låg hon bara där i korgen och tittade på mig", för någon i telefonen.

Jag tycker att vi alla knäpper våra händer, sitter tysta en minut och skänker en tanke till receptionstjejen och hennes hund. Vi hoppas att ni snart mår bra igen.

Inga kommentarer: