torsdag 31 januari 2008

Mannen i mitt liv

Jag älskar den här killen! Han har lixom förstått meningen med allt. Han är smart. Han är skön. Jag gillar verkligen honom. Hurru, om du läser det här - Är du singel? Kom igen marry me! Please, det är inte ofta jag bjuder ut mig själv på det här sättet, men nu gör jag verkligen det och snälla - make my wish come true<3

Inga kommentarer: