fredag 25 januari 2008

Per är inte snyggast i hela världen

Nej, vi vet det Per! Så du behöver inte säga det som kommentar till mitt förra inlägg(Per bah: - Och Ebba, jag är inte snyggast i hela världen). "Att tala är silver, att tiga är guld" - ett ordspråk som du borde tillämpa oftare min vän.

Inga kommentarer: