WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
fredag 25 januari 2008
Per är inte snyggast i hela världen
Nej, vi vet det
Per!
Så du behöver inte säga det som kommentar till mitt förra inlägg(Per bah: - Och Ebba,
jag
är inte snyggast i hela världen).
"Att tala är silver, att tiga är guld"
- ett ordspråk som du borde tillämpa oftare min vän.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar