Tänk, det är fortfarande folk som inte gått hem från nattens festande på White Room än och här sitter jag, klarvaken efter ganska många(pallar räkna) timmars sömn. Nej, men så jag ville bara passa på, innan det är för sent, att önska alla er desperata människor som fortfarande står där i baren, LYCKA TILL med att hitta hemsläp. Det kommer nog att gå lika bra som vanligt.. haha..*hånskratt*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar