Loreen, Loreen - tjejen i The Ring. Vidare förklaring eller kommentar behövs inte kring kvällens vinnare av Melodifestivalen, jag säger bara:
Mer skräckfilm åt folket! Däremot tyckte jag att det var intressant att se ett annat bekant ansikte hoppa fram ur publiken åtskilliga gånger. Jag talar naturligtvis om
Ove Sundberg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar