lördag 10 mars 2012

Ove Sundberg



Loreen, Loreen - tjejen i The Ring. Vidare förklaring eller kommentar behövs inte kring kvällens vinnare av Melodifestivalen, jag säger bara: Mer skräckfilm åt folket! Däremot tyckte jag att det var intressant att se ett annat bekant ansikte hoppa fram ur publiken åtskilliga gånger. Jag talar naturligtvis om Ove Sundberg!


Inga kommentarer: