FYI I did not free Mandela when I finally reached the bathroom after my everlasting trek of misery.
tisdag 13 mars 2012
En fråga
Btw, vad är det för fel på en som människa om man typ dör av att gå i två timmar? Folk har ju i alla tider vandrat över berg och slätter och inte har dom dött för det! Det tog en timme att gå till en casting och sen en timme att gå hem igen. Jag gjorde det främst för att spara pengar och slippa betala metrobiljett samt även för att låta mig själv slippa göra sit-ups ikväll. Tvåtimmarsfärden var kokhet med strålande sol och jag var kissnödig hela vägen (både dit och hem) ska tilläggas. Vid kvart i fyra kom jag hem och efter att ha kastat mig in på toaletten så dog jag i soffan och har ännu inte återuppstått. Jag skulle behöva handla men har inte råd att muta polskan (notera att det inte är "Polskan" med stort P, det är fortfarande DU Katta!) att göra det åt mig så nu måste jag på något sätt lista ut hur jag ska lyckas ta mig till mataffären. I annat fall riskerar jag att behöva äta kycklingfilé till frukost imorn...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Åh! Jag blev så rörd att jag nästan fällde en tår... Du kommer alltid vara Ebba med stort E för mig <3
Skicka en kommentar