Idag när jag gjorde sällskap med min ryska roomie på tunnelbanan frågade hon hur gammal jag var. Jag tvekade nån millisekund innan jag svarade: "Nineteen". Hon gapade stort och tittade på mig med förvånad blick. Hade hon inte trott mig? tänkte jag. "How old are you?" frågade jag henne. "I'm only sixteen, so I'm young" svarade hon. Menade hon med andra ord att nitton var gammalt?! Tänk då hur hon hade reagerat om jag berättat min riktiga ålder... Jag menar - hon skulle bara veta hur jag såg ut när jag va nitton:

Katta, remember this?
2 kommentarer:
Hahaha! Ebbisen, vad länge vi känt varandra nu! Good times! Dock kan man diskutera utseendet lite... Mitt alltså.
Bådas!! Tur att tiden går!
Skicka en kommentar