WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
måndag 24 november 2008
Snö
När jag vaknade imorse var det snö överallt
. Jag
promenerade
inte
till skolan...
... för jag hade försovit mig och var tvungen att ta tunnelbanan!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar