Min morgon började helt perfekt. Som vanligt skulle kolla jag lite på Nyhetsmorgon när jag vaknade och vilken tur jag hade - Precis när jag slog på TV:n och knappade in 4:an så var det dags för julölsprovning. Inom en minut poppade Bengt upp i rutan och med hans entusiasm och kärlek för de alkoholhaltiga dryckerna skorrade R:en genom hela lägenheten. Man kunde se hur det riktigt vattnades i munnen på honom när han hällde upp ölen i de olika glasen. Bengt är så fruktansvärt härligt osvensk till på något sätt och det är grymt!
Bengt Frithiofsson gör Nyhetsmorgon - och min morgon! Tänk på hur många av de andra programledarna som bytts ut under årens lopp. Bengt däremot, han har blivit kvar, and there's a reason for that. Om du inte förstår mig - Se det här videoklippet:
Bengt är förresten född 1939, det hade jag faktiskt aldrig gissat...
1 kommentar:
Fy fan vad kul, han måste varit på flaskorna (och tömt boxarna) innan sänning, hahahaha
Skicka en kommentar