söndag 16 november 2008

Cesar Wintland


Ser han inte obehaglig ut?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser ju sjukt mycket mer skrämmande ut... ;) /JN

Ebba sa...

Jocke va tyst...