måndag 17 november 2008

Lantis?

Just nu sitter jag i skolan, i Lantis. Varför heter skolmatsalen Lantis? Var det någon som trodde att det på något sätt skulle låta lockande för eleverna? Typ att fler skulle gå och äta där då?

Jag vet inte. För mig är det hela ett outgrundligt mysterium och jag orkar faktiskt inte fundera mer på det, inte just nu i alla fall.

Inga kommentarer: