tisdag 18 november 2008

Halal är inte halal!

Se det här avsnittet av Halal-TV. Jag har så mycket kommentarer om det att jag håller på att smälla av! Tjejerna är ju så sjuka i huvet, jag blir tokig! En av slutsatserna de kommer till (fast det inte är meningen men de är bara för korkade för att fatta) är ju att alla borde gå i burka. Och vaddå? Att det är mer okej att va "lite" fåfäng än mycket. Hela deras grej med slöjan är ju att man inte alls ska va fåfäng! De verkar inte fatta mycket.. Jag tänker faktiskt inte skriva alla åsikter och kommentarer jag har om programmet för då skulle jag behöva sitta uppe hela natten, även om jag började nu. Istället säger jag - Se det bara!

(Det hade varit kul om de hade vetat att just den bilden de klagar på i Veckorevyn togs samtidigt som vi drack champagne och drog duktigt grova skämt i en hotellsvit precis vid Stureplan...)

Inga kommentarer: