WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
lördag 15 november 2008
Dö mongo Dö
Klockan är 19:27, lördag. Vem ringer om inte mongot! Från det andra mongots mobil, igen!
Jag blir galen, nästan rädd.
Vad vill det? "
Ring mig, det är väldigt viktigt
" - så räcker det väl inte bara med att säga.
Jag tänker inte ringa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar