lördag 15 november 2008

Dö mongo Dö

Klockan är 19:27, lördag. Vem ringer om inte mongot! Från det andra mongots mobil, igen! Jag blir galen, nästan rädd. Vad vill det? "Ring mig, det är väldigt viktigt" - så räcker det väl inte bara med att säga. Jag tänker inte ringa!

Inga kommentarer: