Wrang - you're wrong!Haha, sorry jag kunde inte låta bli:P
Sofie och Eric - ni hade också fel. Rätt svar på vad jag åt ska vara Skärgårdssill på Wasa Julknäcke! Tyvärr får vi därför ingen segrare i dagens tävling. Istället langar jag en ny bild som ni kan spåna på vad det är:
1 kommentar:
Anonym
sa...
JAG GISSADE JU PÅ DET!!! Alltså måste jag vara vinnare ju. Ut med domarn, domarn fuskar!
1 kommentar:
JAG GISSADE JU PÅ DET!!! Alltså måste jag vara vinnare ju. Ut med domarn, domarn fuskar!
Skicka en kommentar