fredag 9 januari 2009

You're all wrong...

Wrang - you're wrong! Haha, sorry jag kunde inte låta bli:P

Sofie och Eric - ni hade också fel. Rätt svar på vad jag åt ska vara Skärgårdssill på Wasa Julknäcke! Tyvärr får vi därför ingen segrare i dagens tävling. Istället langar jag en ny bild som ni kan spåna på vad det är:

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG GISSADE JU PÅ DET!!! Alltså måste jag vara vinnare ju. Ut med domarn, domarn fuskar!