måndag 12 januari 2009

Skidiliditilidatta ska det va' förstås!

Busigt - Tidens egen sång!



Jag tycker att det här är helt fantastiskt - pekfingret, entusiasmen och hur hon dissar "Bä, bä vita lamm"... Enda frågan jag har: Var har de hittat den fruktansvärt fula tanten som spelar den sura lärarinnan? Hon ser ju nästan inte verklig ut:O

Inga kommentarer: