Pga FUSK I GÅRDAGENS MATFRÅGA(jag nämner inga namn för då blir Eric ledsen) kan jag tyvärr ej utse en värdig vinnare och måste därmed tyvärr låta tävlingen passera som oavgjord.
Istället kommer härmed något nytt att klura på: Vad har jag ätit idag?
Fundera på den ni! Btw, eftersom frågan tidigare uppstod så ja - det finns ett pris till den som vinner!
3 kommentarer:
Anonym
sa...
Jag gissar på någon form av skagen eller liknande, även om det ser ut som något som redan varit på en tur genom kroppen..
Åt förresten en av dina muffins idag, ser lite läskiga ut men sjukt goda! Dock sa Max att det inte verkade vara bakpulver i dom, men det överlåter jag till dig att svara på..Vad nu det skulle spela för roll.
3 kommentarer:
Jag gissar på någon form av skagen eller liknande, även om det ser ut som något som redan varit på en tur genom kroppen..
Åt förresten en av dina muffins idag, ser lite läskiga ut men sjukt goda! Dock sa Max att det inte verkade vara bakpulver i dom, men det överlåter jag till dig att svara på..Vad nu det skulle spela för roll.
nya gissningar,
wrang: crepes med kantarellstuvning
proppen: crepes med grönsakssås
Skärgårdssill på knäckebröd!
Skicka en kommentar