Hur som helst så sitter jag och klickar mig igenom alla dessa minst sagt konstiga kreationer av varierande slag och ramlar helt plötsligt över den här bilden där jag tycker mig se något ytterst bekant:
Klänningen! Klänningen som Michelle Meadowas har på sig på bilden är en exakt likadan klänning som den jag råkade kleta ner med nagellack på plåtningen i höstas! Det är en Diane von Furstenberg-klänning och eftersom NK Botique inte tar in mer än max 3 ex av sådana här specifika varor så är det inte helt omöjligt att det faktiskt är just samma klänning(speciellt med tanke på att jag skulle gissa att jag och Michelle har typ samma storlek). Det vore ju fantastiskt roligt om det faktiskt var det! Speciellt roligt för Giselas skull, då vet jag att hon lyckades lämna tillbaka klänningen utan problem, efter att den hade varit hos skräddaren *höhö*. Då kunde hon pusta ut och veta att hon inte hade spräckt budgeten med den "köpta" klänningen, skönt Gisela!
Åh, vad jag blev lycklig av det här! Nu ska jag fira med en klementin.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar