onsdag 14 januari 2009

Magic Marker

Visst - när jag var 5 år jag smetade Karlssons Klister i pälsen på min hund. Såhär i efterhand, eller 15 år senare, så inser jag ju att det inte precis var det smartaste jag har gjort men jag svär att jag verkligen inte gjorde det för att vara elak. Jag gör som Barnflickan och skyller på tillfällig sinnedförvirring.

Men
- Ungen på bilden nedan har ju verkligen inget försvar - den bara njuter and I LOVE IT!Ser ni ondskan i ögonenpå förövaren eller? Ser ni hur hon stolt håller upp sitt brottsvapen i någon form utav segergest och jämställer sig med Julius Caesar efter hans seger i Spanien? Och sist men inte minst - ser ni hur den intet ont anande bebisen bara ler godtroget och trot att storasyrran har gjort nåt bra?

Jag tycker inte att Karlssons Klister ens är att jämföra med det här. Jag kan sova gott inatt.

Inga kommentarer: