Men - Ungen på bilden nedan har ju verkligen inget försvar - den bara njuter and I LOVE IT!
Ser ni ondskan i ögonenpå förövaren eller? Ser ni hur hon stolt håller upp sitt brottsvapen i någon form utav segergest och jämställer sig med Julius Caesar efter hans seger i Spanien? Och sist men inte minst - ser ni hur den intet ont anande bebisen bara ler godtroget och trot att storasyrran har gjort nåt bra?Jag tycker inte att Karlssons Klister ens är att jämföra med det här. Jag kan sova gott inatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar