torsdag 18 februari 2010

Torsdag

Vilken dag - jag har träffat Kungen! Nej.

Jag visste bara inte hur jag skulle börja. Ska strax kolla på Susan Boyle på TV. Hon har en fantastisk röst, men ännu mer spännande mun måste jag säga. Den formas så roligt när hon sjunger. Det får mig att skratta. Hon är en riktig entertainer.

Nåt annat jag såg på TV tidigare idag var sjukt: http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.939636!approot/embedvideo.swf?videoId=1.1516578"> name="allowfullscreen" value="true">http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.939636!approot/" name="base" A param><> src="http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.939636!approot/embedvideo.swf?videoId=1.1516578" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" base="http://cdn01.tv4.se/polopoly_fs/1.939636!approot/" allowScriptAccess="always" width="424" height="321">

Nu: Susan Boyle... Bye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hade varit jättetrevligt om länken du skrev funka... men det går inte att se filmen

Anonym sa...

har du glömt bloggen? eller ska du satsa på ett inlägg/veckan?? vad är det här? min dag, mitt humör, mitt liv är beroende av bloggens fortlöpande uppdatering,...