fredag 12 februari 2010

nollnoll nollnoll

00:00 var klockan när jag kollade in på bloggen nu. Inga kommentarer. Vad kan jag säga? :(

Här offrar jag mig själv, min tid och min själ på detta och vad får jag tillbaka - tystnad?

"Det är inte de onda människornas ondska, utan de goda människornas tystnad" sa en gång nån kille med krulligt hår i USA. Det låg nåt i det.

Jag värdesätter min frekventa åsiktsframföring - jag sätter stolthet i den(om det möjligtvis är någon som inte märkt det). Jag är inte tyst, jag säger vad jag tycker.Sen kan jag vara nöjd att jag inte är någon god och tyst människa(observera att det är ordet tyst som ska betonas). Jag kommer att fortsätta göra på det här viset men då är frågan om jag ska göra det på bloggen eller inte.

Girighet är inget fint drag men är det för mycket begärt att få i alla fall en kommentar per inlägg? Sen om jag väljer att ignorera den, eller i värsta fall till och med radera den så är det min sak. Men ska jag fortsätta skriva så är det det som gäller.

1 kommentar = 1 inlägg - Get the math? Som en viss bloggerska skulle sagt...