fredag 12 februari 2010

Ohlala!

Snabb respons - det gillar jag! Bra jobbat!

Hinner dock inte skriva något inlägg just nu tyvärr. Jag har ätit kyckling med sesamfrön, bulgur och gurksås till lunch. Då har jag skrivit något i alla fall.

Dessutom är Alexander McQueen död. Det är ganska kul att gå igenom alla modebloggares senaste inlägg för att se vem som var först ut med att sörja. Haha det är som en kapplöpning! Om man inte va först med att kasta sig på tangenterna så fort man fick höra den tragiska nyheten så har man snabbt som attans letat igenom alla McQueens kollektioner för att hitta en "favoritoutfit" som man "alltid" har "ääääääääälskat". (Omg, många citationstecken där!!!)

Bajs hej

1 kommentar:

Anonym sa...

och framförallt så är det ju jättetragiskt att det är under NY Fashion week... *buhuuuu*