lördag 13 februari 2010

Världens bästa bortglömda låt

Jag mår fantastiskt bra av den här:



I Twaut I Taw A Puddy Tat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är högst osäkert att ett youtubeklipp kan räknas som ett inlägg enligt devisen en kommentar ett inlägg... när kommer den betraktande skribenten vässa pennan och ge oss läsare en insiktsfull analys?