måndag 1 mars 2010

Det här med att va sjuk

Asså förkyld. Det suger.

MEN - Hör och häpna - Jag har en ny dator! Asså inte bara ny för mig utan verkligen NY! Nynynynyny - Hur bra känns inte det?? I can tell you: It feels cruel, as one would say in Sweden. Fantastic! Tout la France. J'aime: Me gusta mucho. Jiiiihaaaouw*

Dock fattar inte min näsa lyckan av en ny dator riktigt för den fortsätter rinna som om jag levde i misär på en bakgata i Moskva. Dessutom verkar den hamstra - mest snor - för just nu är jag täppt som en nunna i mina näsborrar. Jag snyter mig stup i kvarten men det är som att min näsa har en enorm separationsångest till mitt snor för den vägrar bli av med det. Too much information? I'm sorry, just had to.

Kaxigt att jag snackar engelska va? Jag blir ju återigen internationell på lördag. FORZA MILAN! Tu va fa l'italiano - soy yo! Snart kommer jag snacka en blandning av medelhavsspråk där jag hjälper till med ett par engelska glosor när det kniper. Then I'll keep up to date so stay tuned.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra musikval där,.. soundtrack of our life? näsan har onekligen växt av dina besvär, närmar sig potatisnäsastatus! tur att du inte är en karraktär i 'vem där' då hade man ju tagit dig på två frågor "Har din gubbe potatisnäsa?" (kvar är Bill/Ebba)...

Ebba sa...

Tack, jag gillar låten!
Jaa jag vet snart ser jag ut som en jag känner som heter Wrang om näsan fortsätter såhär... :P