Det är ju vida känt att tisdagar ska vara den tråkigaste dagen i veckan. Jag vet inte riktigt om jag håller med. Egentligen har jag ingen riktig bra anledning till varför det inte skulle vara den tråkigaste dagen men jag tycker helt enkelt inte att den är det.
Det tråkiga kanske har blivit det nya roliga? Förr i tiden när det var tråkigt så fanns det verkligen inget annat att göra men nu idag finns det så många saker man kan göra hela tiden så att så fort man har tråkigt så är det bara att göra nåt kul - för det finns roliga saker att göra. Hänger ni med? Jag gör det. Kejsarens nya kläder...
If you had one super power what would it be and why? hörde jag precis att dom frågade på tv:n. Om jag hade en superkraft skulle det vara att förvandla mig till slajm och åka in under dörrar och runt i avlopp. Det var en serie på tv för många år sen med en tjej som kunde det, jag tycker att det verkar coolt.
En gång hittade jag en teckning som en unge jag hade på seglarläger hade ritat. Teckningen föreställde hans bästa sjuperhjälte och superkraften han hade var att han kunde göra sig jätteliten så att han kom igenom nyckelhål. Bra idé...
Hejåhå nu ska jag gå! Imorn kan jag rimma ett helt stycke - önska mig lycka till så mycke!
1 kommentar:
ett helt stycke på rim! minst 5 rader då! ok? bra!
Skicka en kommentar