onsdag 18 april 2012

Ska jag schicka ett brev?

Jag har fått fanmail från nån galning i Tyskland. Hade han inte varit tysk hade jag tagit det som en komplimang men jag kan inte låta bli att bli lite rädd. Ska jag svara?

Inga kommentarer: