WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
onsdag 18 april 2012
Ska jag schicka ett brev?
Jag har fått fanmail från nån galning i Tyskland. Hade han inte varit tysk hade jag tagit det som en komplimang men jag kan inte låta bli att bli lite rädd. Ska jag svara?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar