söndag 1 april 2012

Intim information

Igår åt jag en påse micropopcorn. Det stod på paketet att det var 100 gram (om ni undrar) i en påse. I vilket fall, exakt hur mycket det var kanske inte är relevant, eller jag vet inte, men i alla fall har jag haft ont i magen hela dagen idag och jag antar att det beror på popcornen.

Därför bestämde jag mig för att på något vis boosta min matsmältning lite extra och har därför idag druckit två koppar kaffe, en halvliter cola light, ätit kanske åtta katrinplommon och ett halvt vitkålshuvud. Allt det här är vad jag vet saker som stimulerar magen så jag väntar med spänning *dubbel bemärkelse* på vad som ska hända. Det kanske blir synd om min polska roomie inatt - tur att det är hennes sista...

Btw berättade en av brasilianskorna glatt häromkvällen att hon har en piercing i vardera bröstvårta och en mellan benen - exakt var får ni gissa själva. Puss hej

Inga kommentarer: