fredag 13 april 2012

Darkness

Fredag den trettonde och en banan saknas på min hylla. Någon ligger risigt till och jag tror jag vet hur namnet stavas (dock ej hur det uttalas). Hon sitter här mitt emot mig vid bordet och kollar på någon sjukt dålig musikvideo i sin iPhone. Ja, jag har ju sagt att hon är konstig. Det är inte slumpen om det händer henne något dåligt idag, nej - det är fredag den trettonde.

Inga kommentarer: