Nu fattas min honungsflaska i köket och jag vet självklart vem som har tagit den - Nomi. Anledningen till att hon är så odiskret när hon tar grejer är för att hon handlar helt tvångsmässigt, hon har nämligen en ätstörning: Bullemi. Detta gör att det känns ju ännu mer ovärt att hon snor min mat, jag menar, om hon ändå ska kräkas upp den sen! Jag ger gärna min mat till en anorektiker som kan behöva lite mer fläsk på låren men en otacksam spyende galning känns ju bara bortslösat.
Det här är Lise all over again - fast Lise köpte faktiskt sin mat själv när hon valde att ha sina spy sessions.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar