Nej - sov aldrig, aldrig, aldrig middag för då kan man inte sova på natten. Speciellt inte om man hunnit sova middag två gånger på samma dag, då blir det extra svårt.
Jag gick och la mig för att jag var för trött för att plugga. När jag inte hade somnat på en och en halv timme insåg jag att det inte var någon idé att försöka och vad gör man annat då än slår på datorn?
Tyvärr är ju bara problemet att halv två på natten är det ingen som har uppdaterat sin blogg, ingen som har lagt upp nya bilder på facebook och bara de mest inbitna och konstigaste människorna(känn er träffade) som är inne på msn. Det finns med andra ord inget att göra!
Jag har kollat alla bloggar en extra gång för att se om det verkligen är helt hundraprocentigtbombsäkert att ingen har uppdaterat, men det är det inte. Jag har klickat runt på facebook i över en timme, sen fick jag huvudvärk och under tiden har alla utom fem personer hunnit logga ut från msn(Utan att gå för djupt in på det jag sa om de personerna tidigare, men de som är inne nu är verkligen eliten).
Tillslut, när jag inte kom på något mer alls att göra så insåg jag ju att jag hade glömt det allra bästa - Google! Där kan man ju sitta hur länge som helst och googla saker och ting, tänkte jag. Jag började med att googla mig själv(såklart, det var faktiskt ett par veckor sen sist) och till en början hittar jag inget nytt spännande. Men, eftersom jag har all tid i världen, tänkte jag, så går jag igenom alla sidor och kollar. Så när jag kom till sida 5 hittade jag något förfärligt - Jag finns med på Wikipedia - och det står fel!!!
Jag fick damp - J*vla Wikipedia, I will kill you!(känslorna blir överdrivna när man är frustrerad över att inte kunna somna) tänkte jag och kände hur hjärtat dunkade och adrenalinet började pumpa. Jag behövde helt enkelt skapa en användarprofil(nej, absolut inte omständigt!) och gå in och ändra sidan.
Nu är felet justerat men jag måste vänta och se att Wikipedia godkänner ändringen, vilket blir intressant, annars ska jag börja terra dom.
Jag fick damp helt enkelt, nu ska jag inte googla mig själv på ett tag och absolut aldrig mer sova middag! GODNATT*
1 kommentar:
Tack Ebba, måste ge dig beröm. uppdaterat bloggen 2 gånger sedan jag gnällde senast, mycket bra. nu måste jag bara in på wikipedia och leta =) /W
Skicka en kommentar