tisdag 23 december 2008

GOD JUL!

Här kommer en liten julhälsning och en tanke - vore det inte bättre om Stockholm var ett eget land så vi slapp kalla nedanstående människor för våra landsmän?



- Wohahau.. Hahaha(falsett) - Hurru!
- Mmm...?
- Duhu skaha juh föfahn inte pissa där!!
- Vauå?
- HURRU! *Slår till med kudden*
- Vaåo..
*Fnisskrattfniss*
- Peter!
- Ja?
- För fan, du pissar ju på mattan fattar du väl?
- Åå.
- Du pissar på mattan - Fattar du?!
*Fnys*
- Peter?
- Ja!
- Du är äcklig. Du pissar på mattan.

Inga kommentarer: