måndag 1 december 2008

Fråga:

Den här personen friend requestade precis mig på facebook - Borde jag bli rädd?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAH! jag trodde på fullaste allvar att det var jag bilden när jag såg på den först och att du hade förvrängt den litegrann bara. Haha, inte ok. Men eftersom att bilden påminner om mig. Ja, det är läge att bli rädd!

Ebba sa...

HAHA !! När du säger det så är det lite likt faktiskt.. :P