måndag 2 februari 2009

Världen uppochner

Vad har hänt?! Har jag vaknat i ett paralellt universum eller är allt bara på sne?
* Det snöar i Paris
* Internet här är snabbt
* Globen byter namn till Ericsson Globe

Allt känns bara för sjukt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Morbror min som bär ansvaret för namnbytet. Övriga två vette tusan. Jag gissar på Gud!

PS: Ja, vad har hänt?!

*Ebba Söderström befinner sig i Paris och inte i Stockholm
*Min dator har inte krashat på hela dagen
*Det existerar en p-rulle med titeln: "Mozart, tonsättaren och påsättaren"