Vad har hänt?! Har jag vaknat i ett paralellt universum eller är allt bara på sne? * Det snöar i Paris * Internet här är snabbt * Globen byter namn till Ericsson Globe
Allt känns bara för sjukt...
1 kommentar:
Anonym
sa...
Morbror min som bär ansvaret för namnbytet. Övriga två vette tusan. Jag gissar på Gud!
PS: Ja, vad har hänt?!
*Ebba Söderström befinner sig i Paris och inte i Stockholm *Min dator har inte krashat på hela dagen *Det existerar en p-rulle med titeln: "Mozart, tonsättaren och påsättaren"
1 kommentar:
Morbror min som bär ansvaret för namnbytet. Övriga två vette tusan. Jag gissar på Gud!
PS: Ja, vad har hänt?!
*Ebba Söderström befinner sig i Paris och inte i Stockholm
*Min dator har inte krashat på hela dagen
*Det existerar en p-rulle med titeln: "Mozart, tonsättaren och påsättaren"
Skicka en kommentar