lördag 21 februari 2009

Jag kanske ska börja läsa Kissies blogg ändå..

Här sitter jag alldeles ensam i lägenheten på slänten nedanför Sacre Coeur. Tyskan och tjeckiskan har åkt hem och lägenheten ekar av tomhet. Det är tyst och mörkt. Ingen säger något, ingen nynnar och absolut, absolut ingen smaskar - I LOVE IT! Jag är själv - det är ju hur grymt som helst:D

Hursomhelst så ska jag ändå lämna lägenheten inom ett par minuter men innan dess måste jag visa vad jag hittade när jag slösurfade precis:Det är ju faktiskt fruktansvärt roligt! Jag tror nästan att jag har en medmänniska i den där ultrablonderade, pubertetsfläskiga vasastanstjejen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Tack! Äntligen! Fortsätt nu uppdatera i rask takt.