Här sitter jag alldeles ensam i lägenheten på slänten nedanför Sacre Coeur. T
yskan och tjeckiskan har åkt hem och lägenheten ekar av tomhet. Det är tyst och mörkt. Ingen säger något, ingen nynnar och absolut, absolut
ingen smaskar -
I LOVE IT! Jag är själv - det är ju hur grymt som helst:D
Hursomhelst så ska jag ändå lämna lägenheten inom ett par minuter men innan dess måste jag visa vad jag hittade när jag slösurfade precis:
Det är ju faktiskt fruktansvärt roligt! Jag tror nästan att jag har en medmänniska i den där ultrablonderade, pubertetsfläskiga vasastanstjejen...
1 kommentar:
Ja! Tack! Äntligen! Fortsätt nu uppdatera i rask takt.
Skicka en kommentar