tisdag 3 februari 2009

Fråga:

Har tyskar en annan anatomi än vi svenskar eller är det fysiskt möjligt för oss också att klunka när vi äter päron?

Hemma(i Sverige) har jag hittills aldrig träffat någon som lyckats med den bedriften men München-tjejen jag bor med är en hejare på att både klunka och smaska samtidigt när hon äter diverse frukter. Allra bäst låter hon när hon sitter ungefär en halvmeter för nära mig, med sin dator precis bredvid min och har helt missat den osynliga no crossing-linjen som för mig är väldigt tydlig. Jag börjar få andnöd...

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh no, did she cross the line? det här kan bli väldigt obehagligt känner jag.. det börjar med andnöd men vad slutar det med?

(btw, logga in på MSN!!)

Anonym sa...

jag känner inte att det kommer bli obehagligt, bara att jag är nöjd att det händer något i bloggen med något som kan mätas som frekvens... mycket nöje //JW