WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
tisdag 22 april 2008
Godmorgon!
Jag kände bara att jag ville meddela att jag just nu sitter här i morgonsolen på kontoret med en Cappucino i handen och jag säger bara en sak: Jag hade absolut
aldrig
velat byta ut den mot en Latte.
PEACE
1 kommentar:
Anonym sa...
ofta ebba, ofta /w
22 april 2008 kl. 17:11
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
ofta ebba, ofta /w
Skicka en kommentar