söndag 20 april 2008

Ingenting. Läs inte.

Inspiration, inspiration, inspiration - Nej, jag har ingen inspiration. Inte just nu i alla fall.

Vad jag däremot har är lite ont i armen, det är typ nån muskel som rycker lite. Jag har även lite huvudvärk, inte mycket men lite och det stör mig. Jag sitter på en stol som är ganska obekväm. Jag måste sitta på den när jag gå ut på nätet för vårat trådlösa internet funkar inte - fint. Eller det funkar på pappas dator, men inte på min för pappa har lyckats låsa det. Han är skicklig den killen. Så klagar han på mig att jag ska fixa det. Palla, när 1) Han har pajat det 2) Jag faktiskt inte har tid - då sitter jag hellre här på den obekväma stolen.

Förut kunde jag koppla upp mig på nån grannes nätverk, jag vet inte exakt vems men det var ändå rätt dålig mottagning och nu är det typ borta. Det suger. Har jag sagt att jag har ont i armen också? Det suger. Stolen är obekväm. Allt suger. Utom en sak - vädret. Shit va soft det har varit idag! Solen har skinit och hela stan har var mer shejdad än någonsin förr. Why God - WHY?! Du vet att jag är superbakis och pallar inte med sånt väder. Det kändes som ett stort fett Fuck You i ansiktet från Gud när jag vaknade imorse. Som att Gud ville reta mig för att jag hade syndat igår och så gjorde han det på en hånleende sett. Superfint väder, uschusch, but I get your point. Jag ber om ursäkt och bekänner mina synder. 14 Ave Maria.

Nu har solen gått ner och baksmällan gått över. Nästan i alla fall. Nu har jag lika lite inspiration som när jag började skriva det här inlägget. Nu slutar jag. Men det gör fortfarande lite ont i armen.

1 kommentar:

R sa...

je comprends pas ta langue, je suis français, je suis tombé sur ton profil par hasard, donc juste pour dire que tu es très jolie, pourquoi les Suèdoises ne viennent pas vivre en France.

Bonne continuation