Nu hade jag inte tänkt nämna några namn men alldeles nyss frågade jag Per vad han tyckte om en tjej som vi båda är bekanta med. Per kollade upp i taket, såg lite frågande ut och tänkte en stund innan han slutligen svarade: "Hon är lite fuck off...". Det hela kändes bara så klockrent att jag behövde skriva det här.
Tack Per, du gav mig ny inspiration till denna torftiga blogg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar