måndag 14 april 2008

"Hon är lite 'Fuck Off'.."

Nu hade jag inte tänkt nämna några namn men alldeles nyss frågade jag Per vad han tyckte om en tjej som vi båda är bekanta med. Per kollade upp i taket, såg lite frågande ut och tänkte en stund innan han slutligen svarade: "Hon är lite fuck off...". Det hela kändes bara så klockrent att jag behövde skriva det här.

Tack Per, du gav mig ny inspiration till denna torftiga blogg!

Inga kommentarer: