måndag 10 mars 2008

Nöjd!

Jag är så sjukt nöjd med mig själv just nu. Nästan mer än vanligt faktiskt. Jag är så sjukt bra på att hitta grejer, typ samband och andra olösta gåtor och klurigheter. Nyss löste jag ett väldigt komplicerat samband som var så svårt att det var nästan ren slump att jag lyckades få bukt med det. Notera "nästan" för självklart skulle det inte gått utan min otroliga skicklighet. Jag är skicklig. Därför är jag nöjd. Ingen annan än jag skulle kunnat klura ut det jag precis gjorde. Fråga bara Johanna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror mig ha en liten aning om vilket samband du pratar om. Haha, du är så jävla störd! <3

Ebba sa...

störd? Vänta jag tror du menar smart!