Kan alla fula gräshoppor i gröna jackor(aka Box Delivery) som cyklar omkring på stan bara dö? Är ni blinda eller vad är grejen?! Sluta köra på mig! Jag hatar er! Om ni så mycket som snuddar vid mig en enda gång till så..
Hmm.. jag ska nog inte skriva något här utifall det någongång skulle hända och Expressen senare hittade min blogg. "Den 20-åriga kvinnan som nu sitter åtalad för det brutala dådet mot det stackars cykelbudet, hade vid ett flertal tillfällen utalat hotelser och trakasserier mot denne och hans yrkesgrupp". Ja, det vore ju en fin inledning på en kvällstidningsarikel, men får jag inte uttrycka mitt ogillande för er?! Nej, faktiskt - är det så att någon av er i Box Delivery som sagt stör mig igen så är det mycket möjligt att ni verkligen kommer kunna läsa just den ovanskrivna texten, tryckt i svart på vitt.
Så out of my way gröngölingar, jag är trött på er och jag tvekar inte att göra ert liv miserabelt om ni fortsätter förpesta mitt på detta sätt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar