tisdag 4 mars 2008

Jag ber att få citera mig själv

"Någon" har lämnat en kommentar på min blogg. Denna kommentar angår föregående inlägg. Jag vet inte om denne "någon" egentligen är smart och helt enkelt led av tillfälligt hjärnsläpp eller om den lider av något seriöst fel. Hur som helst så tänkte jag, som svar på denna hejdlöst dumma kommentar, nu göra ett litet utdrag ur mitt första inlägg här på bloggen. Förhoppningsvis kommer kommentarsskrivaren till lite klarhet med denna text:

"Det bästa med att blogga sina åsikter också är ju att ingen kan säga emot. Visst, man kan skriva nån töntig liten kommentar om man inte håller med om något, men seriöst - kom med en egen åsikt istället för att bara säga emot andras. What I Say Goes, speciellt på min egen blogg. Försök inte säga emot och tro att du vet bättre, för det gör du inte..."

Förstår du nu lilla vän?

Inga kommentarer: