måndag 19 oktober 2009

Detox


Jag går på Detox just nu. Till lunch åt jag grönsakssoppa - broccoli, lök och morot kokat i vatten. Utan buljong, utan redning och utan salt. Det va jätteäckligt. Jag tror man kan bli sjuk i huvet av att köra detox för länge... Så det ska väl inte va nån större fara...

3 kommentarer:

K. sa...

Hahaha, jag skulle också behöva plåga mig själv med en detox... sugen på att tipsa mig om andra supergoda recept? ;)

Ebba sa...

Ledsen, finns inga supergoda recept. Men du kan få dom superäckliga:P

Ebba sa...

Ledsen, finns inga supergoda recept. Men du kan få dom superäckliga:P