Det räcker för mina grannar med att spela Håkan nu!
Lyssna; jag vet att ni gillar honom, jag fattar att ni tycker att han är charmig och tro mig - jag tvivlar inte en sekund på att ni är riktiga, äkta och renblodiga göteborgare.
Hursomhelst, hör jag någon som vrålar "Behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll" en enda gång till så tvekar jag inte med att skicka Robert Aschberg och TV3 att knacka på dörren...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar