måndag 26 maj 2008

Jag har ont i mitt knä

Jag har ont i mitt vänstra knä och det är fett störigt. Det gör ont. Inte när jag sitter ner men när jag står. Och när jag går. Och när jag springer. Alltid. Hata.

Jag gick till en naprapat för ett par månader sen och då hittade hon ingen skada på knäet. När jag sa att jag hade ont i alla fall så gissade hon på något och gav mig lite olika övningar som jag skulle göra på gymet. Sen sa hon också att det skulle bli bättre om jag köpte ett par nya gympaskor. Resultat: Jag gjorde hennes övningar på gymet(skämde ut mig som en idiot då dessa bland annat innefattar en balansplatta) och köpte nya gympaskor(som i och för sig är sjukt snygga) men blev det bättre för det? NEJ!

Naprapatkossan är ju dum i huvet - jag har bara ännu mer ont i knäet nu! Jag säger bara: Nacka Naprapaterna(som de själva skrivit)! Är yrkesgruppen så dum att man särskriver något sånt, då kan man ju räkna med att de inte kan fixa knän. De kanske kan bygga med LEGO, på sin höjd. Om de har en bra dag vill säga.

Jag har inte haft en bra dag, jag har haft en ond dag. Ont i knäet. Det är fett oskönt.

Inga kommentarer: