WHAT I SAY GOES
.ENOUGH SAID.
fredag 30 maj 2008
Det är Kiss på Stadion
Jag hör ljudet av
Kiss
på Stadion. Haha. (Okej, meningen är roligare om man
hör
den än om man läser, men erkänn - det är rätt kul?)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar