tisdag 7 april 2009

Promenera mera

Igår gick jag en riktigt lång promenad, ner till och runt Djurgården. Nästan framme vid Djurgårdsbrunn passerade jag en kille som såg ut som Marcus Birro. Idag hade jag ingen lust att gå på promenad.

Inga kommentarer: