tisdag 7 april 2009

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Ja, då var vi här igen. Bloggen är återuppstånden. Idag. Den 6 april 2009. Är det ett underverk? Är det ett mirakel? Är det en slump? NEJ.

Imorgon, onsdag den 7 april klockan 16:00 har jag inlämning av min hemtenta i Organisering II. Jag har fortfarande inte skrivit ett endaste litet pillimuttord. Vi fick uppgiften igår klockan 16:00 och sen dess har jag: läst bloggar, kollat facebook, läst bloggar igen, gjort en kopp thé, sovit, kollat facebook, läst i kurboken(!), läst bloggar, kollat facebook, gjort en macka och så vidare... Men inte ett endaste ord har jag skrivit! Vad är fel på mig?! Jag är inte ens stressad!(eller jo visst, jag är typ stressad över att jag inte är stressad)
Tänk om man ändå hade ADHD så man hade något att skylla på...

Hursomhelt, Blondinbella har en gång skrivit att man ska ha en bild till varje blogginlägg så här kommer lite inspiration för den intresserade:Såhär sover man bekvämast i Paris tunnelbana - han verkade veta...

1 kommentar:

Sofie (och Wrang på ett hörn) sa...

Ebba! Klart vi är glada över att bloggen är igång igen :) Vad gör du i veckan?!