Imorgon, onsdag den 7 april klockan 16:00 har jag inlämning av min hemtenta i Organisering II. Jag har fortfarande inte skrivit ett endaste litet pillimuttord. Vi fick uppgiften igår klockan 16:00 och sen dess har jag: läst bloggar, kollat facebook, läst bloggar igen, gjort en kopp thé, sovit, kollat facebook, läst i kurboken(!), läst bloggar, kollat facebook, gjort en macka och så vidare... Men inte ett endaste ord har jag skrivit! Vad är fel på mig?! Jag är inte ens stressad!(eller jo visst, jag är typ stressad över att jag inte är stressad)
Såhär sover man bekvämast i Paris tunnelbana - han verkade veta...
1 kommentar:
Ebba! Klart vi är glada över att bloggen är igång igen :) Vad gör du i veckan?!
Skicka en kommentar